به‌مثابه‌ تُـنگِ کلیدِ جِرمی

آآآآی آدما! خنزرپنزرای زیر رو هرکدومشو یه‌وقتی یکی از شماها، بله یکی از خود همین شماها خواسته بوده؛ که پیدا کنم، قرض بدم یا کُپیش کنم. بعد رفته‌ین و دیگه خبری ازتون نشده. اون‌وخ من یه‌خرده‌بعدتر حتی به چندتاییتون دوباره مِیل یا زنگ هم زده‌م اما انگارنه‌انگار که یه‌وقتی چه‌جوری پی ِاینا می‌گشته‌‌ین! منم گذاشته‌مش به‌حساب سَرشُلوغی، رونشدن و یا هر چی ِدیگه... و مونده‌م با این‌ زبون‌بسته‌ها که خیلیاشونو هم یادم رفته که کی خواسته بود و کجا و چه‌جوری.... حالا فکر کردم که دوباره اعلام کنم؛ شاید هنوز نیازش داشته باشین! و من هم این‌جوری از این دغدغه‌ی موندنِ اموالتون (بله دیگه، مالِ شمان دیگه!) پیشم خلاص شم و یه‌خرده هم جای زندگیم باز شه!

 

فیلم‌ها: دزد دریایی ِمینه‌لی، بکتِ گلنویل، من کوبا هستم، گویوکین، تنچو، Theo on Theo، Get Carter

کتاب‌ها: مرثیه‌‌های شمال، همسران هنرمندان ژید، میگل، آنتونیونی، آفریقا افسانه‌های آفرینش، ده شب،‌ استنطاق، رومئو و ژانت، paroles

مجله‌ها: سینمای نوین ۱، چراغ ۱، زنده‌رود آنجلوپولوس، لوح ۵

 

توجه: مهلت تماس از تاریخ انتشار این آگهی حداکثر... هی! این‌جوری بگم که باز می‌رین و نمیاین! بیاین ببرینشون دیگه بابا! لااله‌الا‌الله! چقد التماس آخه!؟

 

نظرات 8 + ارسال نظر
تینا 22 آذر 1388 ساعت 23:13

یافتم!

رضا 23 آذر 1388 ساعت 00:14

برگشته‌ی تو!؟

[ بدون نام ] 23 آذر 1388 ساعت 02:36

ده شب رو یادمه یه زمانی خواسته بودم(حالا اینکه پای متقاضی دیگه ای هم وسط هس یا نه، الله اعلم!!).
- بکت گلنویل رو هم پایه م.
- به فهرست اضافه کن.
- راستی، لوح 5...
- لوح 5، یک جلد،
- اضافه کن

آقا، گوشه کنار بساط تون
ماهنامه صحنه، دوره ی امجد (با رقم یا صاحب صبر)
پیدا می شه؟

مخلصیم اما این باعث نمی‌شه که پیدا بشه! ؛)
اضافه کن خیلی چیزای دیگه!

امیر 23 آذر 1388 ساعت 02:38

این قبلی یه من بودم

ف 23 آذر 1388 ساعت 20:03

خدا رو شکر هیچ‌کدوم مال من نیست :)

مگه تو می‌ذاری چیزی نگرفته بمونه عزیز دلم!!؟

؟؟؟؟؟؟؟ 24 آذر 1388 ساعت 11:48

وای چه دوست خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دوستانت قدرتو می دونن ؟

اگرچه قدر دوست خوبو هیچ کس نمیدونه .
نمی دونم چرا آدم بدا این قدر دورشون شلوغ ؟؟؟؟
دنیا وارون شده ؟

اسرین 28 آذر 1388 ساعت 11:16

من یک نسخه رومئو و ژانت می‌خوام. اگه صاحب اینی که گفتی نیومد کتابو بده به من D:

سمانه 14 تیر 1389 ساعت 00:14

من هیش کدوم اینا رو نمی خوام،اونایی که من می خوام کو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد