بشنـوید

نظرات 11 + ارسال نظر
ریحان ریحانی 25 اردیبهشت 1389 ساعت 03:08 http://www.reyhanreyhani.blogfa.com

بازدید از نمایشگاه کتاب، بهتر از هفتاد سال عبادت است!

به روزم

:)
زیارتتون کردیم!

سمیرا 25 اردیبهشت 1389 ساعت 20:35

رضا می شه اگه امکان داره قبل از اینکه بگی بشنوید! بنویسی یه کلوم از آهنگ و خواننده اش! عکس مک کنت به صورت ضربدر نمایش داده می شد و بنده ایشون رو زیارت نکردم! و در اطاعت امر شما رفتم که بشنوم! و ... وقتی فهمیدم بانو مک کنت هستند خیلی حالم بد شد بس که من خاطره بد دارم از این آهنگ و این بانو! به هر حال باز هم اطاعت امر شما واجب اما یه کلوم بنویس از کی باید بشنویم!
مرسی فونت رو عوض کردی. اینجوری حی نمی کنم داری داد می زنی!

خانم سمیرا! مَردُم که خاطره‌های بدشون رو لیست نکرده‌ن که من بدونم چی بذارم و چی نه! اگه چیزی در این حد براتون آزاردهنده‌ است، سعی کنید روی عکس کلیک‌راست کنید و بگید که نشونتون بده که کیه! یا لینکش رو کپی کنید و تو یه صفحه‌ی دیگه باز کنید که بتونید ببینید کیه! اگه این هم سخته سعی کنید اون علامت فلش موس‌تون رو روی همون «بشنوید» کذایی ببرید که پایین صفحه آدرس لینک موسیقی رو نشون بده؛ می‌بینید که نوشته میاد که:
http://www.4shared.com/audio/OV6xi4W-/Loreena_McKennitt_-_Dancing_Gy.htm
و اون اسم اون آخر یعنی خواننده‌ای که شما نفرت دارین ازش؛ پس دست به اون جعبه‌‌هه نمی‌زنید و خلاص!
می‌بینید که راه‌های ساده‌تری هست عوض این‌که بشینید این‌همه چیز بنویسید که بقیه چه بکنند در راستای این که شما بخواهید اطاعت امر -واجب -شونو بفرمایید و از پیامدهاش بنالید.

سمیرا 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:23

اوه اوه چه عصبانی! ولی این یه امر معموله.وبلاگ نویسها هم یه معرفی از آهنگ و ترانه می ذارن . بعد هم چون ترانه های پیشنهادی شما اکثرا جالب بوده دیگر آن همه کار که فرمودین را انجام نمی دادم.
از نیش و کنایه شما ممنون!

سمیرا 30 اردیبهشت 1389 ساعت 15:27

در ضمن ببخشید من این همه چیز نوشتم و برای بقیه تعیین تکلیف کردم که چه کار کنند!

رضا 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:45

این یه امر معموله، من یه آدم معمول نیستم! و به‌من‌چه که وبلاگ‌نویسا چه می‌کنند؛ البته که من هم گاهی این‌ کارو کرده‌م اما قرار نیس هرکاری اونا می‌کنند من هم بکنم -و تازه مگه همه‌ی اونا این کارو می‌کنن!؟
البته که اکثر ترانه‌های پیشنهادی من جالب بوده‌اند اما همه‌شان که نبوده‌اند و جالب بودن یک ترانه هم نظر شما را نسبت به خواننده‌اش عوض نمی‌کنه و برعکس!

سمیرا 31 اردیبهشت 1389 ساعت 07:07

متاسفم. نمی دونستم اینقدر از نظرم عصبانی می شید.

رضا 31 اردیبهشت 1389 ساعت 12:38

نظرامون مساله نیست؛ مساله فکرامونه.

سمیرا 31 اردیبهشت 1389 ساعت 15:50

والله من نمی دانم شمادر پس نظر من چه فکر خبیثی دیدید و خواندید که برایتان مساله شده است. نظر و فکرم همان بود که گفتم. گفتم بد نیست یک معرفی گذاشته شود که خوب شما گذاشتید به حساب اینکه سمیرا چه کاره است که تعیین تکلیف می کند. خوب هیچ کاره. تنها یک خواننده.
به هر حال من دیگر به وبلاگ شما نمی آیم و طبعا نظر هم نمی دهم.که برای شما فکر من مساله نشود و این طور آشفته نشوید و داد و بیداد نکنید. هر چند من به خاطر سوتفاهم پیش آمده عذر خواهی هم کنم.

[ بدون نام ] 31 اردیبهشت 1389 ساعت 22:05

پیش و پس نظرتان فکر خبیثی ندیدم؛ شما و هرکس دیگری حق دارد نظر بدهد و من و هرکس دیگری هم می‌تواند به آن گوش بدهد یا ندهد و کار خود را بکند یا نکند؛ فقط این‌که چرا شما قبلا این نظر را نداده‌‌ بودید و فقط وقتی رسید به چیزی که از آن آزرده شدید فکر کردید کاری کنید که همه‌چیز بروفق مرادتان باشد و پریشان نشوید. یعنی که ما همه ترجیح می‌دهیم همه‌چیز را به‌نفع خودمان تغییر بدهیم و هیچ تلاشی برای کمی وفق دادن خود با آن نمی‌کنیم. مساله این است.
با آمدن یا نیامدن شما به بلاگ من و نظردادن یا ندادنتان چیزی عوض نمی‌شود و من آسوده یا آشفته نمی‌شوم که خواهش کنم تشریف داشته باشید و نروید.
بعید می‌دانم که حرفم را فهمیده باشید هرچند که ناامید هم نیستم.

فایدیم 14 خرداد 1389 ساعت 14:08

سلام- ....- خوبی رضا؟ کجایی؟

سلام. می‌بینی که همین‌جا! چطورایی؟

فایدیم 16 خرداد 1389 ساعت 17:38

سلام- من خوبم مرسی- تو چطوری؟ امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشی رضا جان-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد